måndag 30 november 2009

Gott & Blandat

Arsenal hade allt emot sig igår. Chelsea hade allt med sig. Det är sånt som avgör vilka som står med bucklor och inte. Lätt att Miss MacDougalls bakfylla  inte blev bättre av att bevittna förlusten.

Undrar förresten hur Milf-Man mår idag, han var ju till och med på plats i London…

*****

Muntlig tenta torsdag morgon. Kanske den mest värdelösa kursen vi läst än så länge.

Därför, en uppmaning: Alla blivande T2:or som läser det här, hava icke för höga förhoppningar på Sjukgymnastik 4.

*****

FFF II vann Lag-SM i herrvärja. Helt klart ett tecken på styrka i föreningen att andralaget fört slår ut förstalaget och sedan tar hem finalen utan bekymmer.

På floretten var man inte riktigt lika lyckosamma, men fortfarande gjorde man en gedigen insats och hamnade till slut på en helt okej femteplats.

*****

Funderar på att köpa fler skjortor. Herr Plånka måste dock få ha vetorätt.

*****

Jimmy Bullard är min idol. Se bara här, och här, och här, och här.

Vilket geni.

Senast i helgen kom ytterligare en klassiker. Helt underbart.

*****

På tal om här, och här, och här: Dags att plocka fram Niklas Holmgrens bästa igen.

*****

Grupparbetet inlämnat idag. Fan vad bra vi är. Grupp 5B, lägg det på minnet, kära läsare. Kanske smittas vi av min fina faddergrupp, 5A. Det kanske är femman som gör det. Även om vi jobbade lika bra i 1B. Tycker jag.

*****

Har haft Google Wave i cirka en vecka utan att egentligen använda det. Måste göra det nu. Annars blir väl Google arga på mig. Och de håller koll på mig, det ska ni veta. Statcounter håller koll på att de håller koll på mig.

*****

Detta kan vara det konstigaste jag hört. Någonsin. Eller, inte någonsin, men på bra länge.

*****

Vann 250 kr på Bari, Liverpool och Getafe igår. Hoppas på liknande ikväll.

*****

Till sist vill jag tacka Jurgen Sierens för årets självmål. Alla kategorier. Ett must see för alla, oavsett nivå på fotbollsintresse.

Inga kommentarer: