torsdag 19 november 2009

Google is your friend.

Jag har den senaste veckan gett mig in i en tävling utan några materiella priser förutom äran. Det är på Arsenal Swedens forum, som en tråd har startats där själva tävlingen går ut på att man lägger upp en bild, varpå resten av forumläsarna ska gissa vem det är. Den som svarar rätt får en poäng och ska inom 24 timmar lägga upp nästa bild.

Jag ligger tvåa i ligan med 8 poäng. Ledaren, signaturen “Westberg”, står på 9.

Aldrig tidigare har jag använt Google så intensivt som under denna vecka. Google är fantastiskt. Här finns fan allt. Den senaste poängen plockade jag efter att ha hittat en obskyr lista med namn över spelare som gjort minst 30 landslagsmål fram till 2006 och hittat min man en bit ner på listan.

Nu ska jag lägga upp en svår bild. En jävlig en.

Inga kommentarer: