tisdag 30 december 2008

Hej och hå

Så var julen över, och inte fan är man snällare bara för att man har ätit pepparkakor. Däremot aningen fetare. Fast, faktum är väl att jag i år ätit betydligt mindre än vanligt. Kanske är jag anorektiker in disguise?

Skulle inte tro det, va?

****

Fick några trevliga julklappar, bland annat en resväska, en terminsavgift på FFF, lite DVD-filmer och lite annat.

Tyvärr fattade inte mina systrar att The Office innebar den brittiska versionen, så jag fick nöja mig med den amerikanska. Nåja, den kanske är rolig, vad vet jag? Tänker inte knussla och gnissla om det.

****

I helgen var vi uppe i Stockholm med en last prylar, som ska pryda lägenheten de närmaste åren. Vi passade även på att snylta lite mat, julöl och snaps hos farbror Nisse med flickvän Lollo. På vägen hem stannade vi på Max i Nyköping, där mamma leker kändisspotting och får syn på en av finalisterna i Bonde söker fru.

Wow, sa jag och pappa.

Not.

****

Nästa runda tänker vi ta med resten av allt som ska upp. Stereo, kläder, tidningar, kuddar. Allt ska upp, med undantag för lite träningskläder, som jag tänkte använda på mitt sista pass på klubben den 12e. Robert ska ju ha lite sparring inför Kungsbackatävlingen, som jag inte tänker vara med på. Jag ska försöka lära känna Stockholm den helgen.

****

Nyår då? Well, det är hemligt.

God fortsättning.

Inga kommentarer: