måndag 8 december 2008

Arvika och Gbg

Helvete. Här har man varit mäkta nöjd med att man har biljett till Parken. Då kommer käftsmällen. Arvika släppte igår bandsläpp nummer 2 - DAF. Deutsch-Amerikanische Freundschaft! DET är en bokning som heter duga. Nästan så att man verkligen vill åka till Värmland i sommar. Även om 1200 :- för biljetten är mustigt, så kan det vara en Once in a lifetime.

Igår åkte jag till Göteborg för att delta i Coupe Nouvelles sista deltävling för året. Inga übermensch var där, utan jag hade väl ganska goda förutsättningar att ta mig till pallen - vilket jag gjorde. Lasse Scharpff vann, jag kom tvåa. Jag förlorade 4 matcher (vi fäktade alla mot alla) trots stundtals dålig (läs: okoncentrerad och slarvig) fäktning.

Trafiken i Göteborg var brutal när jag skulle hem. Trodde inte mina ögon när det var smockat med bilar på motorvägen i båda riktningar klockan 15.30 en söndag. Vet inte riktigt varför det var så sjukt mycket bilar. Nåja, det gick bra, men det var inte läge att slå på farthållaren förrän man nådde Kungsbacka kommun.

Hem kom jag iallafall.

Nu ska jag se vad som finns i kykskåpet och i skafferiet. Tjo!

Inga kommentarer: