onsdag 12 november 2008

En viktig vecka

Denna helg avgörs Laxträffen i Sporthallen, denna unkna, dryga, snuskiga, fallfärdiga, tråkiga byggnad som ersätts om lite mindre än ett år. Förhoppningsvis avgörs nästa års Laxträffen i en nyinvigd Halmstad Arena (alt. sponsornamn?) med ultramodern (nåja) teknik och bättre planlösning.

Jag ska under helgen vara tävlingsledning, närmare bestämt se till att tävlingen flyter på som den ska, genom att föra in resultat och ranka osv. Dessutom har jag försökt mana på Björn att han ska få ihop namn på domare som kan ställa upp för att slippa leta på lördag morgon.

Nu ska jag föra in alla fäktare i programmet EnGarde 8.16, samtidigt som jag följer Bottenham - Leverpöl på en trasslig stream.

Ska bli roligt.

Imorgon blir det Trönningeskolan och sen kanske installation av mitt splitterfnitternya Football Manager 2009 som kommer med posten samma eftermiddag.

Ska bli roligt.

På lördag är det "klassfest", men jag ska inte köra så hårt, måste vara alert på söndag morgon.

Det sa jag förra året också, och det gick ju bra...

Vi hörs.

Inga kommentarer: