torsdag 27 november 2008

Det drar ihop sig

Sitter och lyssnar på tisdagens avsnitt av P4 Extra med Marcus Birro, min nya favoritperson inom media. Han får väl ändå anses vara en mediapersonlighet, nu när han har Karlavagnen på kvällarna. Fantastisk ordkonstnär. Förstår inte att jag inte har någon bok med tjommen.

Imorgon blir det kanske utgång, kanske inte.

Tänker boka Sisters of Mercy nu i helgen, ska bli sjukt kul att se dem i mars. Det verkar väl bli ett fantastiskt konsertår med mina mått mätt, med både Depeche och Sisters samma år. Förhoppningsvis ska jag kunna se en del uppe i Stockholm när man (troligtvis) bor där från och med nästa år. Katy Perry kanske får sig ett besök. Hon är lite spännande i sin musik. Och så är hon snygg.

Brynäs spelar på hovet mot Djurgården efter nyår, innan slutspelet. Ska nog se den om man nu flyttar. Tänk om de två möts i slutspelet! Då blir det hockey för mycket av mina slantar.

Gud, jag hoppas att jag inte planerar för mycket nu. Tänk så tar de bara in 60 på utbildningen, och jag hamnar precis utanför? Då känner man sig så jävla dum asså. Well, då blir det nya tag i vår och ett högskoleprov, samt jobbsökande igen.

Men, vafan, man måste ställa in sig på att flytta, annars blir man väl chockad när man väl flyttar.

Beskedet kommer 9-12 december, 2 1/2 vecka kvar nu bara. Hoppas, hoppas.

Inga kommentarer: