söndag 3 augusti 2008

Uppehåll

Efter en oerhört varm dag (igen) i fredags kan man fastslå följande:

  • Mitt besök hos frisören var välbehövligt
  • Minst en träningsrunda på Palmqvists innan Erik Cup hade varit välbehövligt
  • Festen efteråt var trevlig, precis som alltid

Idag vaknade jag strax innan 11.50 och hann så småningom med bussen från mormor ca 13.00 in till stan för att inhandla ett par gympashorts att ha på Hällevik. Hällevik var det ja. Jag åker imorgon bitti, kl 8.20-8.25 nånting, och kommer hem fredag kl 17-18 typ. Därför kan ni inte räkna med någon blogg förrän tidigast fredag kväll. Eventuellt kan jag kanske låna Peters dator, men jag tror inte att jag kommer tänka på det när jag väl är där.

 

Därför: ha en bra vecka, och vi ses.

 

Until next time.

Inga kommentarer: