onsdag 13 augusti 2008

Latmask? Jag? Nää!

Idag vaknade jag 12.55. Det är lagom om man ser till det faktum att jag skulle se sabelfinalerna kl 13.00. En bra start på dagen kan man säga, särskilt som kinesen Man Zhong tog Kinas första guld i fäktningen. Det var oerhört kul att se sabeln idag, fantastisk fäktning från alla fyra fäktare i semifinal.

 

Hela min dag har annars spenderats framför min dator, där jag kollat OS egentligen hela tiden. Jag tog en paus där jag åt och hämtade in posten, men det räcker ju inte långt.

 

Imorgon ska jag upp 4.00, ska se herrfloretten innan jag åtar mig att se Emma Samuelsson kl 8. Tar hon sig vidare ska jag fortsätta titta, annars blir det sova tills det är fotboll och finalpass som gäller.

 

Dessutom ska jag försöka gå ut en runda, kanske träna lite innan jag kollar Arsenal i CL-kvalet.

 

Väl mötta imorgon!

Inga kommentarer: