söndag 24 augusti 2008

Läsberoende

Ursäkta dröjsmålet.

 

Jag vet inte om jag tagit upp det tidigare på bloggen, men jag är beroende av att läsa. Det kan vara allt från nyheter till romaner till trafikskyltar. Det är ganska jobbigt. Men ibland är det dock ganska roligt, som t ex det här med bloggar. Nu gör jag en lista på de bästa bloggarna jag läser just nu.

 

1. Arseblog. För att han som skriver är så brutalt rak och ärlig i det han skriver. Dessutom är det om Arsenal. Bara Arsenal.

 

2. Christenson på Bajskanalen. Det enda av värde på en sida full av skit (undantaget Per Zanders SPanienrapport, den duger hyfsat).

 

3. Jonas Dahlquists blogg. Han är ganska rolig, Jonas. Också en kille som inte bara snackar Mainstreambullshit i rutan, utan faktiskt tycker, och dessutom tycker vettiga saker.

 

Dessa är de tre jag kan rekommendera till er alla. Eller, tja, två i alla fall. Arseblog är bara till för Gooners, annars ser man inte det bra i den.

 

Nåja, natti natti på er alla.

Inga kommentarer: