måndag 18 augusti 2008

Mycket som händer

... fast inget är egentligen värt att skriva om på bloggen. I går var la Famiglia hos mormor för att fira Anders. Mycket handlade om att se random musikvideos i källaren tilsammans med morbror Lars och morbror Lars kompis Daniel. Vi sov där, därav bristen på blogginlägg igår.

 

Idag gästades vi av Madde å Peppe, nyss hemkomna från två års vistelse i Aten. Jisses, vi har inte sett dem på TVÅ ÅR! Menmen. Trevligt var det, och även nyktert för min del. Jag tar inga risker inför körlektionen imorgon. Visst, en öl eller två är ju aldrig fel (och hade funkat rent alkotestmässigt), men det är faktiskt godare med läsk.

 

Nu förbereder jag mig inför morgondagen, som först och främst innebär ett frågetecken över hur jag ska orka tillbringa 1h 40 min i stan innan körlektionen. Det lär bli mat någonstans, men var? Le Donk ligger bra till för ett besök.

 

Arsenal vann igår. Tottenham förlorade igår. United spelade 1-1 idag. What a wonderful world (8).

 

Detta OS kan bli besvikelsernas OS.

 

Well, see you tomorrow, hopefully.

Inga kommentarer: