torsdag 31 juli 2008

Tunga fönster och överraskningar

Sedan senaste bloggen har jag hunnit med en massa saker. I natt, efter mitt senaste inlägg, så "mötte" jag en tjej på Bilddagboken, en tjej som uppenbarligen gillar Cure, Depeche och en massa annan bra musik. Vi "snackade" till typ halv fyra i morse innan vi kom på att vi var trötta och behövde sova.

 

Well, jag vaknade som vanligt vid ett, och gjorde mig redo för att hjälpa Far med att byta fönster, tre på framsidan, och ett på balkongen. Jag vill inte veta hur mycket fönsterna vägde, men tunga var de. Under tiden hann jag med att söka jobb på Max. Sedan såg jag att Arsenal värvat en helt oprövad 21-åring från Werder Bremen, och jag blev knappast glad över den överraskningen. Senare på kvällen blev det första halvlek mellan Halmstad Norra och FC Basel, men den var för tråkig för att jag inte skulle sätta mig framför datorn och se när Arsenals ungdomar spöade VfB Stuttgart med 3-1. Jack Wilshere är alla Gooners nya kelgris och kommer bli nåt, så länge Wenger får styra över klubben. Den killen är en riktigt trevlig överraskning såhär i försäsongstider.

 

Sen blev det ännu mer chattande med denna mystiska dam från bildagboken, innan jag till slut ställde mig i duschen, kl 00.30. Ett mål mat och en jobbansökan senare sitter jag här och skriver detta blogginlägg i väntan på att bli riktigt trött.

 

AMS imorgon, ska leta jobb. eventuellt stranden efteråt, det bestäms senare. Första anhalt imorgon är dock morgonens Arseblog. Det kan vara den mest underhållande bloggen jag läst. Inte lika kvalitativ som Christenson på Skitkanalen, men roligare.

 

Until then.

1 kommentar:

Perem sa...

Nice blogg, Wilshire kommer bli grym ;)