lördag 26 juli 2008

Sömn, en lyx

I natt gick jag och lade mig vid två, typ. Somnade vid fem, vaknade igen vid sex, somnade vid sju, vaknade vid åtta, somnade vid nio, och sedan vaknade jag igen vid elva, för att somna om och till sist vakna vid två. Sämsta natten nånsin tack vare en sinnessjuk värme och en fluga som drev mig till vansinne genom att konsekvent söka sig till min näsa, vad det nu kan ha varit som lockade med den.

 

Utgång ikväll igen vad det verkar, alltid trevligt.

 

TV4 har nog gjort sitt, ingen kommer längre ta kanalen på allvar när det gäller sportsändningar. Ingen bild alls från Gävle idag, och detta är inte första gången de gör sig ovän med tittarna.

 

Nu ska jag snart duscha innan jag tar bussen in till stan för att möta upp folket.

 

Häv a najs däj

Inga kommentarer: