lördag 19 juli 2008

Hällevik is tha shit

Idag blev det klart, jag får åka till Hällevikslägret 3-8 augusti. Som ledare, såklart, nu när man är för gammal för att vara aktiv på dessa ungdomsläger. Det känns väldigt bra med ett extra tillskott i kassan, räknar med ca 4 000 pix för besväret. Aldrig fel. Nu hade jag tänkt göra ett besök innan jag fixar mat till kvällen, frågan är dock vad det blir. Chicken nuggets med makaroner är ett hett alternativ.

 

21 juli (måndag) får jag 1 875 kr av klubben. (Glad gubbe). Shoppingrunda på tisdag? Skulle sitta fint med en skjorta o tröja som inte är svart (läs: köpa vit).

 

Innan jag slutar vill jag bara släppa en bomb. Jag kommer satsa mer på en meningslös blogg på denna sidan, för att istället ordna en krönika på Wordpress.com, så ni som trånar efter mina fabulösa krönikor får helt enkelt söka er till den nya adressen, som troligtvis kommer vara fektarn.wordpress.com. Adressen kommer upp i nästa inlägg. Puss o kram.

Inga kommentarer: