söndag 27 juli 2008

Öl har blivit gott

Ja, det är sant! Jag är nu en öldrickare, dvs jag gillar verkligen öl. Det tog ett tag, men nu är det definitivt. Detta är ett tecken på att det går att lära sig att dricka öl (och jag tror även att DU klarar det, Kragen).

 

Nog om det, mer om gårdagen istället. Jag och Matte mötte upp i stan innan vi gick till BM och inväntade Timmie, som dök upp senare. Vi tog ett par bira och sedan letade vi bord på någon uteservering ,något som kom att bli Mission Impossible: Almost. Vi fick inget bord nu, utan gick tillbaka till BM. Sen tog vi en varsin rulle på Kebabkungen innan vi gjorde ett sista försök med att hitta plats på uteservering. Nu hade Robin anslutit och vi hittade bord på Pios bakficka. Där fanns folk man kände och vi stannade där till typ halv ett innan vi drog till BM en sista gång. Efter detta blev det en tallrik på samma kung innan vi drog hem åt varsitt håll.

 

Till sist vill jag bara hävda att för fulla människor är jobbiga och löjliga. Jag har aldrig varit för full.

 

Until next time.

Inga kommentarer: