lördag 26 juli 2008

Hot, hot, hot!!!

Så sjöng Fat Bob innan han blev Fat och så sjöng vi (nästan) idag på Tylösand. Sällan upplevt varmt idag och det var inte läge att ligga och sola längre än 30 minuter i sträck, utan det var bad och lek som gällde. Efter att jag och Matte och Timmie varit på stranden till 17, bar det in till stan, där vi åt varsin Tre Hjärtan på Viktoria innan vi såg Hancock. Man kan väl beskriva filmen som "Superman på fultjack", ungefär. Riktigt konstig rulle, men underhållande var den. Dock inte något för en bioduk, utan mest en filmkvällsfilm med grabbarna och en del öl & chibbe. Efter filmen tog vi en nykter runda på stan till 00.00 innan jag avlägsnade mig och de andra följde tydligen strax mitt exempel. Så nu sitter jag här och bloggar lite halvhjärtat och väntar på kudden. Den ligger nog nånstans där under allt bråte i sängen. Dock kan jag trösta mig med att jag fick Disintegration och Wish i lådan idag, så jag vet vad som kommer gå varmt i CD-spelaren imorgon.

 

Until tomorrow.

Inga kommentarer: