torsdag 9 oktober 2008

Nu börjar jag fundera

Resan är nu bara 8 dygn och 6 timmar bort, och jag måste köpa ett par jeans innan resan. Det är ganska heavy, faktiskt. Med tanke på att jag endast har 2300 på kontot just nu, och ska hinna betala eventuellt Arvika/Parken/både och, ett par jeans och ska kunna leva i London, så vill det till att jag får lönen redan på tisdag eller onsdag nästa vecka.

---------------------------------------------------------------------------------

I dagsläget ska jag ha 2 700 kr i lönekuvertet, så det ska inte vara någon fara.

Så länge jag kan få pengarna, alltså.

Tänkte jobba kanske några timmar imorgon och en del på fredag, så att jag kommer upp i 4000 innan jag får lönen.

Så länge jag får lönen, alltså

---------------------------------------------------------------------------------

Sen är det ju detta med Depeche Mode (ni kommer få dras med detta ända tills biljetterna är inhandlade, helt enkelt) och vart man ska åka för att titta. Det enklaste i juli är solklart Parken. Det enklaste när det gäller få biljett är troligen Arvika. Upp till 30 000 biljetter kommer man sälja, och alla kommer inte hänga på låset direkt. Inte som folk kommer göra till Parken.

Eller?

Troligen kommer vi göra ett försök med Parken, och får vi inga bra platser, så får det bli låshängning på arvikafestivalen.se måndag kväll.

---------------------------------------------------------------------------------

Imorgon eller på fredag ska jag snacka med mormor angående lönen. Jag hoppas innerligt att man kan få den i förskott. Annars får jag låna av mor och far tills jag kommer hem. Så får det bli.

 

Godnatt.

Inga kommentarer: