torsdag 16 oktober 2008

Nu bär det av

Senaste dagarna har passerat hejdlöst fort. Imorgon bitti tar jag tåget till Kastrup, varifrån jag ska flyga till London för att se Arsenal ta sig an Everton. Det kan bli en tråkig upplevelse resultatmässigt, men det är en fantastisk upplevelse i sig bara att vara där.

Idag blev jag, för första gången någonsin, riktigt sur på ungarna i skolan. De vägrade göra som jag sa, och lektionen blev därefter - complete crap. Well, nu blev det lite bättre ordning efter en halvtimme, och jag tror att det kommer vara bättre nästa vecka.

Eftersom tåget går 5.55 kommer jag gå upp innan 5.00 imorgon bitti. Därför blir det inte någon innehållsrik blogg idag utan nu ska jag bara säkerställa att jag har rätt musik i mobilen inför tågresan och flyg.

Godnatt, allesammans.

Inga kommentarer: