fredag 10 oktober 2008

Depeche bokat och bollfot med klassen imorgon

Idag är en stor dag. Idag bokade jag (av alla på jordens yta) fyra biljetter till Depeche Mode och deras konsert på Parken nästa år. Biljetterna gick på ca 650 kr st, och hur taget är inte det varje dag i veckan? Jag, Nicke, Kih-Nah, och Lasse packar skivorna i bilen och drar iväg mot Danmark den 30 juni 2009. Förhoppningsvis hinner vi komma iväg i tid, så att vi får bra platser. Det gick nämligen inte att få tag på ståplats nära scenen eller sittplats på "rätt plats", så det blev ståplats lite längre bak.

Nog om det, ni lär ju höra mer om detta ju närmare spektaklet vi kommer. Jag ska dock nämna att jag inte helt släppt Arvika, men däremot får det vänta till efter London innan jag vet om jag har råd att betala 1200 kr för tre dagar, och framförallt, om det finns biljetter kvar.

Imorgon lördag spelar Sverige (med Zlatan som kapten, woho!) mot Portugal på Råsunda. Jag hoppas kunna ta del av denna kväll då egentligen (förhoppningsvis) hela klassen ska se den hos Alex. Man ska ju upp kl 7 på söndag, så det blir inget alkoholintag om vi säger så. Får köra antagligen. Om några ska in till stan kan man ju hänga med ett tag kanske innan man drar hem.

Nehe, nu ska jag fortsätta med Projekt Lägga In Skivor I Laptopen som pågår alltjämt.

Vi ses.

Inga kommentarer: