torsdag 15 april 2010

Unikt.

Sitter och kollar på SM-final nummer ett av hundrafem och ser Djurgården köra över seriesegrande HV71 och tänker tillbaka på kvartsfinal nummer 2. Intressant att jag, i min första match på mycket länge, fick uppleva ynnesten att bevittna en Brynässeger på Hovet. Det är fan en borg! Jag fattar fortfarande inte riktigt att den där segern är på riktigt.

* Det där med väckarklockan är intressant. När man väl börjat använda den, så vaknar man ändå av att Björn ringer kl 9 och undrar vad jag är. Vid denna tidpunkt borde jag ha varit på Mörby Sjukgymnastik och varit på examinationsseminarium. Klockan var och är ställd på 6.40. Inte fan vaknade man för det.

* Har även börjat använda min kalender igen. Eller, jag försöker i alla fall.

* Imorgon blir det Solna igen. Sex, sju veckor på KS hägrar och jag är spänd på att se var fan jag hamnar någonstans. Jag tror dock att jag blir glad bara jag slipper onkologen.

Inga kommentarer: