lördag 17 april 2010

Sömnproblem?

Det hade varit intressant att studera min sömnrytm under en vecka. Natten mot torsdag sov jag som en sten på opium, men inatt vaknade jag väl en 4-5 gånger innan jag slutligen vaknade runt 12. Inte riktigt normalt, antar jag.

* Tottenham, a k a Olsson, smiskade skinkorna röda på Chelsea och helt plötsligt är det ganska öppet i guldstriden i England. Det enda som är säkert är att Olsson lär snuva oljefånarna på fjärdeplatsen. Oklart vad jag tycker om det.

* Just nu, på TV4 Sport, visas highlights från första halvlek mellan Espanyol och Barcelona. Man gör alltså inte som tidigare, då man visat highlights från förra omgången. Bland annat visar man nu en hörna som enkelt plockas ner av Barcelonas målis. TV4 vet vad folk vill se. Eller. Inte.

Inga kommentarer: