onsdag 14 april 2010

Sum Up.

Sedan det senaste inlägget har jag…

…fått tillbaka 350 kr i pant från Swedbank för den fina bankdosan som jag (ok, det var mamma) hittade i fredags.

…avslutat min praktik ute i Långtbortistan, a k a Åkersberga.

…köpt ny dator.

…rippat alla mina CD-skivor till den nya datorn.

…köpt en CD-väska för alla mina brända skivor.

…börjat använda min kalender.

…börjat använda klockradion.

…inte bokat tvättid.

…flyttat mina DVD-filmer till hyllan vid TV:n och på så vis gjort plats för mina CD-skivor i CD-hyllan.

…flyttat stereon från hyllan vid TV:n till skrivbordet för att göra plats för DVD-filmerna.

…köpt biljett till Nephews spelning på Kägelbanan.

…blivit glad över att DAF spelar på Hornstull Strand den 5 juni.

…hittat referenser på utvärderingsverktygen för seminariet imorgon.

* Nu blir det Medis med Jocke, Lejla, Leffe och Larra med efterföljande Norf London Derby. På återseende.

Inga kommentarer: