tisdag 24 juni 2008

Livssituationen 24 juni 2008

Frågan är hur man är när man läser typ sju bloggar och dessutom gör det ingående. Känns som om man inte har nåt liv eller nåt.

 

Annars då? Jovars, det fungerar, körde min sista (peppar, peppar) körlektion idag, motorväg. Ska ha B-uppkörning imorgon eller nästa någon annan dag, och förhoppningsvis ska det gå bra. Teoriprovet görs på torsdag nästa vecka och jag är redan lite nervös...

 

Nu har jag även lagt in de CD-skivor som jag vill lägga in, i datorn. Just nu är jag uppe i 3 303 låtar och 230 timmar musik. Det är nästan 10 dygn, något som man inte förstår hur mycket det är förrän man lyssnar på allt. Jag kommer inte försöka mig på ett maraton.

 

Nu ska jag snart somna, men först vill jag bara hälsa alla god natt. God natt.

Inga kommentarer: