tisdag 2 mars 2010

Till slut.

Nu är den här. Min egen iPhone. Tackar Bilisten Trönninge för den snabba uppskickningen efter att Televerket och Postverket haft lite för många kafferaster för att ha haft tid att ge Bilisten behövlig info för att kunna skicka hit paketet.

Det är värt varenda krona, det här. Magiskt bra uppfinning. Ska bara hitta något bra trådlöst nätverk att koppla upp sig på, så att man kan få ner mina playlists på Spotify till telefonen att använda offline. Då jävlar.

*****

Aaron Ramsey bröt benet i lördags. Bilderna är hemska. Riktigt hemska. Vidriga. Ryan Shawcross kommer in alldeles för sent och med alldeles för hög fart för att det ska vara försvarbart.

Några fåntrattar säger att det inte är avsiktligt att skada, men det är ingen ursäkt. Satsningen är vansinnig hur omedvetet det än må vara. Tyvärr ska tydligen en av de största supertalangerna i Premier League lida för det.

*****

Challenge Bernadottes hemsida är i full fart med att publicera mina och Challes intervjuer. Senaste inlägget handlar om Paolo Pizzo och Benjamin Steffen. Det är värt ett besök, kan jag säga.

*****

Någon som vet några bra och/eller roliga appar att ladda ner?

*****

Intressant arbetsform att sitta i PingPong hela dagarna torsdag, fredag och måndag. Inte direkt optimalt för min del, då jag känner att det är svårt att diskutera sånt här med folk utan att det är öga för öga. Jag antar att det bara är att lära sig.

*****

Snart lunch på stan, hoppas jag. Dags att planera helgens bestyr.

C U LaTour.

Inga kommentarer: