tisdag 30 mars 2010

Bättre.

Märkligt det där, hur man kan må bättre efter att ha mått så dåligt.

Natten till idag låg jag och hade panik och hyperventilerade. Väckte morsan och lipade i luren så det stod härliga till. Idag är jag på rätt bra humör. Kanske lika bra att verkligen satsa på att bryta ihop och komma igen. Eller så var det en ren bonnröta.

Jag skiter i vilket faktiskt. Bättre mår jag och tentan är gjord. Inte avklarad, utan gjord. Risken är att jag får göra den en gång till i höst. Den dagen den sorgen.

* United åkte på två rejäla käftsmällar inom loppet av sex sekunder ikväll när Rooney först skadar foten och sedan när Olic gjorde 2-1. Rooneys skada såg inte bra ut. Eventuellt ett nytt brott i metatarsalbenen i fossingen. Kan bli ett par månader på det. Hej då ligan isåfall. Vad synd, säger jag. Inte.

* Åker hem på lördag. Ska bli skönt. Bli lite ompysslad.

Inga kommentarer: