fredag 2 juli 2010

Flytt et E-tuna

Majonnäsmannen uttryckte det bäst:

“Detta var kanske en av de absolut tråkigaste dagarna i Hela Mitt Liv”

Flyttandet av släktings ägodelar i Götlaborg var fanimej inget jag vill göra igen. Maken till tråkig dag har jag sällan upplevt. Det som borde ha tagit tre, max fyra timmar tog istället sex, sju timmar. Pinsamt.

På köpet satt man i 30 minuter i ett passagerarsäte varav 25 minuter med hjärtat i halsgropen.

Imorgon tar jag tåget till Sthlm för att på lördag ta tåget till Eskilstuna och Arsenal Swedens kick off inför säsongen. Jag längtar och ska nog tjuvstarta helgen med ett besök på O’Learys Gamla Stan för att komma i rätt stämning. Inte fel, inte fel.

* Behöver köpa en ny kalender för läsåret 10/11. Funderar på en sån här. Eller inte.

Inga kommentarer: