onsdag 23 juni 2010

iOS4

Uppdaterade ajfånen i natt till det här nya operativsystemet. Verkar bra än så länge. Bland annat möjliggör det multitasking, något som man saknat på bland annat Spotify. Givetvis hoppades man på att det skulle funka direkt, men inte hade man tänkt på att appen i sig själv skulle stödja formatjäveln. Nåväl, de jobbar på det hela och jag hoppas ha multitask även på Spotify-appen innan mitt premium gått ut.

Premium, ja. Telia, de jävlarna, såg till att jag betalar fullpris på min Spotify Premium istället för överenskomna halva priset. Fuck them, säger jag och inväntar nu en finfin billig räkning nästa kvartal när de ger tillbaka mina pengar.

* Håller i prova-på-fäktning idag kl 18. Första gången på typ ett år. Önska mig (och dem) ett stort lycka till.

Inga kommentarer: